HUDEBNÍ NOVINKY za minulé týdny (2.11.- 15.11.2015)

Minulý týden jsem nestihla dát hud. novinky za minulý týden, takže teď jsem spojila dva týdny do sebe. Snad to nebude vadit, novinek tedy b...

Minulý týden jsem nestihla dát hud. novinky za minulý týden, takže teď jsem spojila dva týdny do sebe. Snad to nebude vadit, novinek tedy bude víc, jak alb, tak jednotlivých singlů.


Jako první si představíme alba, která za poslední dva týdny vyšla. Tady jsou jen ty nejznámější, pokud vás zajímají všechny novinky, které vychází, tak je skoro každý den dávám sem.

Ellie Goulding - album Delirium
Delirium je už třetím studiovým albem této britské zpěvačky. Upřímně mám radši starší tvorbu Ellie, kdy na mě působila více jako písničkářka. Teď už je podle mě spíš mainstream a její tvorba mě až tak moc už nebere. Přesto jsem si poslechla toto nové album a smutné je, že se mi nejvíc líbila písnička Intro (Delirium), kde v podstatě vůbec nezpívá.

Ghost Town - album Evolution
Americká kapela Ghost Town vydala také svoje třetí abum, s názvem Evolution. Z tohoto alba také pocházejí tři singly - Spark, Mean Kids a poslední Loner, o kterém bude v tomto článku ještě řeč.

Justin Bieber - album Purpose
Kanadský zpěvák Justin Bieber, kterého si asi nemusíme moc představovat, vydal své čtvrté album. Z tohota alba známe teda zatím dva singly - What Do You Mean? a Sorry, nedávno vyšel také klip k písničce I'll Show You, ale nejsem si jistá, jestli se jedná o singl. Tohle album mě celkem zajímá, takže pokud ho zposlechnu, tak se možná dočkáte i recenze.

One Direction - album Made In The A.M.‎
Posledním albem je Made In The A.M. od britského boybandu One Direction. Jedná se o jejich páté studiové album a po vydání tohoto alba si skupina dává pauzu - řekla bych, že po těch x letech nepřetržitého koncertování a nahrávání si pauzu celkem zaslouží.

A teď už se přesouváme k jednotlivým písničkám a singlům. K těm asi nebudu nic moc psát, jelikož si můžete písničku v článku rovnou poslechnout.

Bring Me The Horizon - True Friends



Ghost Town - Loner


AMCO - Dolů


Ewa Farna - Tu


Train - Merry Christmas Everybody


Fox Stevenson - Comeback


MC GEY - G-FUNK 


Hurts - Wings


Sharlota - Welcome to the Jungle (cover version)


Panic! At The Disco: Victorious


Troye Sivan - Youth


studiová verze k poslechu na spotify: https://open.spotify.com/track/3nRmuCfXdEDIPGX7pXBtto

Tak která písnička nebo album vás za poslední dobu zaujalo? Myslíte si, že jsem zde zapomněla zmínit nějakou písničku, která by si to zasloužila?

Jinak tento článek jsem dávala dohromady v neděli odpoledne, takže novinky, které vyjdou až navečer a později, budou zmíněny až v dalším článku (např. singl Boomerand od PGXKR, kterého se nemůžu dočkat).

Všechny novinky najdeš na http://ask.fm/hudebninovinky.

Mohlo by tě zaujmout:

0 komentářů

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky