Nové FILMOVÉ TRAILERY za minulý týden #1

Představuji vám nový formát článků, které zde můžete najít nově každý týden. Každý měsíc, dokonce každý týden, vychází mnoho novým trail...


Představuji vám nový formát článků, které zde můžete najít nově každý týden. Každý měsíc, dokonce každý týden, vychází mnoho novým trailerů, a jelikož je sleduji i tak, tak jsem si řekla, proč toho nevyužít pro článek - každý týden vám tedy ukážu pár trailerů, které mě osobně nejvíc zaujaly nebo k nim chci napsat svůj názor. Doufám, že se vám tenhle typ článků bude líbit, a že vás třeba i nějaký ten film zaujme :)

Finding Dory

Kdo by si nepamatoval úžasnou pohádku Hledá se Nemo? Myslím, že se nikdo takový nenajde. Hledá se Nemo je moje asi nejoblíbenější pohádka z dětství, ty novodobé Disneyovky moc nemusím, a tak se těším na navrácení se k této pohádce. ALE zároveň se i obávám toho, že to další mpokračováním tvůrci můžou pokazit - to se stalo u hodně pohádek, např. Shrek, Doba ledová, Madagaskar a další. Ale i tak se neubráním a ráda se na tento film podívám - podle traileru to vypadá celkem slibně a myslím, že i dvojka nás dokáže v kině pobavit. Film půjde do kin v červenci 2016.

My Big Fat Greek Wedding 2
Pamatujete si někdo na jedničku? Já ano, viděla jsem ji hodněkrát - díky mém mamce a ségře. Podle mě ucházející komedie a helemese, jednička byla asi celkem úspěšná, tak se natočila i dvojka - podle traileru to vypadá, že se tak trochu bude opakovat jednička, i ty vtipy. Já tento snímek asi neuvidím, ale třeba některé z vás zaujme. V Česku půjde film do kin v dubnu 2016.

The Finest Hours


Dalším trailerem je trailer na americký thriller, který je založen na pravdivé události. Kupodivu mě tenhle film podle traileru dost zaujal - podle mě úžasné záběry, příběh a samotný trailer mě víceméně strhnul. Film půjde do kin v lednu 2016.

Moonwalkers

Tohle je přesně příklad filmu, který mě zaujal díky hercům - Rupert Grint a Robert Sheehan. Ale i po zhlédnutí traileru si říkám, že ten film asi nemusí být špatný, takže až vyjde, tak se na něj kouknu. Do kin půjde až v lednu 2016.

The Lady in the Car with Glasses and a Gun
Poslední trailer v tomto článku. Herečku Freyu Mavor znám pouze ze seriálu Skins, kde se mě líbila a trailer na tento film vypadá podle mě taky dobře. Jsem zvědavá, jaká bude v jiné roli, protože jsem ji zatím v ničem jiném neviděla.

A které trailery zaujaly vás za poslední dobu? Nebo vás zaujal některý z tohoto článku?

Mohlo by tě zaujmout:

2 komentářů

  1. Teším sa na My Big Fat Greek Wedding 2,jednotka bola skvelá ani som nevedela že bude aj dvojka. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se o dvojce dozvěděla jen díky tomu, že jsem psala tenhle článek :) Moc se o tom ještě nikde nepsalo

      Vymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky