FOTOGRAFIE: instamix

Rozmýšlela jsem se, jestli na novou podobu blogu dávat i nějaké moje fotky či kresby. Nakonec jsem se rozhodla založit kategorii blog,...


Rozmýšlela jsem se, jestli na novou podobu blogu dávat i nějaké moje fotky či kresby. Nakonec jsem se rozhodla založit kategorii blog, kde budou právě takové blogovější články, které budou více "osobní" - tedy budou se přímo vázat k mojí osobě. Třeba někoho i takové články budou bavit :) Pro dnešek tu mám nějaké fotky z instagramu, vybírala jsem je namátkou a některé fotky jsem tam ještě ani nestačila dát :D Pro více fotek: https://instagram.com/juliekrocova/

takhle většinou dopadnou moje noční vycházky, prostě toho spoustu vyfotím 

navíc tento večer byla mlha, takže o to víc se mi atmosféra toho večera líbila 

 zvláště fotky semaforů a silnice v mrze se mi líbí, tohle jsou spíše takové pokusy, určitě takových fotek budu chtít pořídit více

 na první fotce je naše knihovna a na dalších opět další fotky v mlze

pro někoho možná nezajímavé fotky, já mám tenhle styl fotek ráda, jinak na insta k nim vždy připojuji ještě nějaký citát či lyrics z písniček 

tady jsou i nějaké ty světlé fotky 

 další mlhavý večer

ani já se nevyhnu selfie, i když zrovna tahle je schválně rozmazaná 

 a poslední fotky jsou s hudební tématikou

Vím, že ne všem se takovýto styl fotek může líbit, ale možná se mezi vámi najdou i takoví, kterým se líbit budou. Pro více fotek tedy stačí najet na můj instagram. A budu ráda, když mi napíšete do komentářů, jak se vám tenhle můj post líbil :)

Mohlo by tě zaujmout:

0 komentářů

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky