Frankenweenie, Juno a další

Asi by to chtělo nějaký úvod, tak tedy - tady je další týdenní shrnutí.


Asi by to chtělo nějaký úvod, tak tedy - tady je další týdenní shrnutí.

Frankenweenie. Konečně jsem se dostala i k tomuto filmu Tima Burtona. Na tenhle snímek jsem byla dost natěšená, jelikož jeho Mrtvou nevěstu miluju a patří mezi mé nejoblíbenější filmy, a tak mě jeho další, opět animovaný, počin velmi zajímal. Celý film je černobílý a to mu hodně dodává na atmosféře, hudby se ujal opět Danny Elfman a jako vždy odvedl skvělou práci. K samotnému příběhu - jak je z názvu patrné, tak se jedná o příběh na motivy Frankensteina, v tomto filmu je Victor malý kluk a místo monstra, které stvořil originální Victor, tento pouze chtěl přivést zpět k životu svého psa. Jedná se už o druhé zpracování tohoto příběhu od Burtona, avšak já to první neviděla, takže nemůžu srovnávat, takže bez ohledu na to... Příběh a děj je zaměřený na děti a jejich projekt do školy, ale hlavně samozřejmě na Victora a jeho psa Sparkyho. I když má film jen hoďku a půl, tak jsem se do něj ze začátku nemohla úplně dostat, ale myslím, že když asi po půlce se to stalo, tak potom už jsem si jen užívala filmu a sledovala, co se děje. Kvalit Corpse Bride tento snímek určitě nedosahuje a to hlavně příběhem, zpracování a vzhled filmu je skvělý, ale příběh trochu pokulhává - ne, že by neměl co nabídnout, ale nedokáže tak moc vtáhnout a je to trochu natáhnuté. I přesto všechno se mi tenhle film moc líbil, jeho temná atmosféra, docela nečekané zvraty ke konci a taky děti - věřte mi, děti ve filmu ani nikde jinde moc nemusím, ale tady tyhle děti byly skvělé. 3,5/5

Juno. Tenhle film jsem viděla už před pár lety v telce, ale jelikož máme "úžasnou" učitelku v semináři angličtiny, s kterou bereme maturitní témata a teď tam byla i rodina, tak jsme využili šance a koukli se na tenhle film, v kterém se můžeme dozvědět více o tématu adopce a potratu. No super, už dopředu jsem věděla, jak moc mám tento film ráda a další dívání se na něj - jediné pozitivní, co z toho plyne, je to, že vám teď o něm tady můžu napsat a to pěkně zčerstva. Možná by si tenhle snímek zasloužil i samostatnou recenzi, no uvidíme (edit: ještě nevím, jestli ji napíšu nebo ne). Zkráceně o ději - Juno je šestnáctiletá dívka, která otěhotní se svým nejlepším kámošem, samozřejmě neplánovaně, a tak uvažuje, jak to vyřeší - potrat nebo adopce? Juno si hraje na drsňačku, rockerku, strašně nezávislou dívku, i když se chová jako dítě, neví, kam patří, pravděpodobně si myslí, že není cool, i když dělá všechno tak, aby to bylo cool a její odpovědi a monology znějí, jako kdyby si je připravovala den dopředu - pardon, ale takhle se reálné postavy nechovají. Víme, že američani mají skloň přehánět a dělat filmy stylem "každý člověk jde zařadit do jedné konkrétní skupiny", a tak tu máme postavy, které jsou naprosto ukázkové - outsider, který má docela nízké sebevědomí, ale pro jednu holku je úžasný, holka, která má ráda učitele, strašně fajn máma, která má super hlášky, ženská, která žije pro to, aby byla matkou,... U filmu je uvedeno, že se jedná o komedii - no, asi to měla být komedie, která vám ukáže něčí těžký život, ale všechno to vypadalo tak nahraně a nereálně (ano, je to film, ale tohle nebylo žádné fantasy či sci-fi). Z tohoto filmu je mi fakt zle - četla jsem si pár komentářů i na čsfd a souhlasím s tím, že tenhle film je tak moc milý, až to ani milé není. 2/5

X-Men: Apocalypse. Jenom tohle - byla jsem na tom v kině a recenze bude zanedlouho..

Viděli jste některý ze zmiňovaných filmů? Máme na něj podobný názor?

Mohlo by tě zaujmout:

0 komentářů

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky