Bambi, The Wolf of Wall Street a další

The Wolf of Wall Street . Na tento film jsem vydala i samostatnou recenzi > zde <.  Na Vlka z Wall Street jsem slyšela mnoho pozit...


The Wolf of Wall Street. Na tento film jsem vydala i samostatnou recenzi >zde<.  Na Vlka z Wall Street jsem slyšela mnoho pozitivních ohlasů, jak je to skvělý film, a tak jsem ho chtěla samozřejmě zhlédnout. Navíc Leonardo DiCaprito je můj oblíbený herec a já chci postupně zhlédnout všechny filmy, kde hraje. Nicméně jsem tímto snímkem nebyla moc nadšená - přitom to má všechny prvky, které by měly u diváka zajistit úspěch aneb je to skvěle natočeno, obsazeno, je to zajímavý námět na příběh a je to i trochu vtipné (i když jsem čekala mnohem vtipnější film), ale přesto si mě tenhle film prostě nezískal.

Bambi (1942). Opět jsem se vrátila k Disney pohádkám a jako další na zhlédnutí jsem si vybrala Bambiho, upřímně nevím, jestli se podívám i na dvojku. Bambiho jsem už kdysi viděla a to díky učitelce na prvním stupni, která pro něj měla očividnou slabost (každému do památníčku malovala Bambiho). Ale i když jsem tuhle pohádku už viděla, absolutně jsem si ji nepamatovala, takže tohle je můj názor po prvním zhlédnutí. Nejradši mám kreslené pohádky se zvířátkama a takový Bambi je - líbí se mi, jak je animovaný, a jak moc zvířátek se v pohádce vyskytuje. Je to strašně hezká pohádka a příjemně mě překvapilo, kolik poučení a znalostí je v pohádce obsaženo, ale přitom nijak násilně. Děti se z Bambiho určitě můžou dozvědět hodně o životě zvířátek. Akorát nastaly scény, asi dvě nebo tři, u kterých jsem měla pocit, že se mi zastaví srdce a ani jsem nedýchala, jak napínavé to bylo - tedy byly to scény, když šlo fakt o život, takže proto. Pokud jste Bambiho neviděli, tak to určitě napravte, mě se moc líbil :) A koukněte se na můj >instagram<, tam mi pište vaše oblíbené disneyovky.

Skins. O seriálu Skins jsem se zmiňovala už minule, ale tenhle týden jsem začala koukat na druhou sérii. Sice už jsem tenhle seriál celý jednou viděla, ale občas se takhle bude objevovat v týdenních shrnutích, většinou vždycky po sérii o něm budu mluvit. Jen abyste věděli :) Jinak vždycky při koukání na tenhle seriál mě napadají tak dobré myšlenky, které se tak obře zapisují na papír, že ani nevěřím tomu, že jsem schopná něco takhle vymyslet. To jen tak mimo. Jinak seriál určitě doporučuju, ještě o něm budu mluvit.

Mohlo by tě zaujmout:

0 komentářů

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky