Filmový červen 2015

S menšším zpožděním přináším filmový měsíc za červen, kdy jsem nezkoukla úplně moc filmů - konkrétně jsem se podívala na tři celovečerní ...

S menšším zpožděním přináším filmový měsíc za červen, kdy jsem nezkoukla úplně moc filmů - konkrétně jsem se podívala na tři celovečerní a dva krátkometrážní. I tak tu máte menší přehled.

ZHLÉDNUTO:

- The Age of Adaline
- Scummy Man (krátkometrážní)
- Poolside (krátkometrážní)
- Warm Bodies
- Now Is Good


Zhlédnuto 343 minut (přes 5 hod)

ZRECENZOVÁNO:

- Jurassic Park (6/10)
Whiplash (8/10)
- The Age of Adaline (9/10)
Into The Woods (6/10)
- Warm Bodies (6/10)

HODNOCENÍ:


Nejhezčí plakát x Nejméně hezký plakát
V této kategorii jsem vybrala plakáty krátkometrážních snímků. Hodně se mi líbí plakát k Poolside, naopak ke snímku Scummy Man je k nalezení nanejvýš tento "plakát", který by mě moc nezaujal.

Nejlepší trailer 

Nakonec jsem jako nejlepší trailer vybrala k filmu Warm Bodies, který je vtipný a opravdu na film navnadí. Ale ráda bych ještě zmínila trailer k filmu Now Is Good, který je taky skvělý, ale naopak smutně laděný.

Nejhezčí soundtrack
U téhle kategorie jsem se nemohla moc dobře rozhodnout, hudba je dobře vybraná k filmu Now Is Good i The Age of Adaline. U Now Is Good se mi líbí píseň od Ellie Goulding - I Know You Care, která je krásná a také jsem díky ní na tento film narazila. U The Age of Adaline se mi zase líbí píseň od Lany Del Rey - Life Is Beautiful. A nesmím zapomenout na píseň od Arctic Monkeys - When The Sun Goes Down, na její motivy je natočen samotný snímek Scummy Man.

Největší překvapení x Největší zklamání
Ne, že by mě ty první dva filmy překvapily, jelikož jsem od nich dost očekávala a tušila jsem, že budou dobré, ale zároveň mě nezklamaly. Naopak trochu mě zklamal film Warm Bodies, který je spíše průměrný.

Nejlepší film měsíce
Nemůžu zvolit pouze jeden film, jelikož tyto dva film jsou rozdílné, ale oba mě nadchly.


Viděli jste některý z těchto filmů? A který film, který jste za červen zhlédli, se vám líbil nejvíc?

Mohlo by tě zaujmout:

4 komentářů

  1. The Age of Adalin je film, na který se chci podívat už dlouho, ale ještě jsem nějak neměla čas. Četla jsem na něj plno dobrých recenze, takže se na něj díky tvé recenzi dost těším:)

    http://megsproblems.blogspot.cz/?m=1

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ten film se určitě koukni - rozhodně stojí za to!!

      Vymazat
  2. Warm bodies bylo fakt zvláštní :D Nechápu, koho takový námět napadne. Ale co se tak pamatuju, tak se mi to docela líbilo. I když už to je fakt dávno, co jsem film viděla. Super článek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla to pěkná oddychovka, ale jinak mi ten film nic moc nedal.. Jinak děkuju :)

      Vymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky