nově zhlédnuté netflix seriály

Netflix opět vydal další spoustu vlastních originálních show i filmů a v dnešním článku se rozepíšu o dvou nových seriálech, které jse...


Netflix opět vydal další spoustu vlastních originálních show i filmů a v dnešním článku se rozepíšu o dvou nových seriálech, které jsem stihla zhlédnout.

The End of the F***ing World
Seriál natočený podle stejnojmenného komiksu, který sleduje osudy dvou teenagerů. Alyssa a James nejsou přáteli, ale každý má své vlastní důvody, proč chce trávit čas s tím druhým. Tenhle příběh neví, čím je, a ani neví, na co si hraje - podobně jako hlavní postavy. Nemám ráda lidi, co ze sebe dělají něco, co nejsou, a to většinou navíc za účelem vypadat co nejvíc cool. Ale, za to mám ráda divný lidi a outsidery, bohužel tyhle postavy si na to většinu času jen dobře hrají. Co musím ocenit je, že seriál byl hezky natočený, byla to hezká podívaná a rychle a dobře se na to dívalo - pouhých 8 dvacetiminutových epizod se dalo v klidu zhlédnout naráz. A líbí se mi britský přízvuk, to je taky takové malé nepodstatné plus. Dále byl dobře vybraný soundtrack. A konec byl skvělý, což jak jsem se zpětně dozvěděla, je identický konec, který můžeme najít v komiksové předloze. Děkuju, ale další série nechci, takhle jsem s oním koncem spokojená. Trošku jsem nepochopila, proč se seriál snažil poukázat na realističnost některých scén, když tam bylo x dalších scén, které stejně podobně smysl nedávali. Konkrétně: jo, holky maj menstruace, super, ale když si odbarvíš vlasy neznamená to, že ty budou mít najednou úplně jinou texturu a hustotu. Tohle mě trošku štvalo, vlastně tam bylo víc věcí , co mě štvalo, jak jde vidět. Hlavně ze začátku, jediné, co jsem dokázala vnímat bylo, jak mě hlavně Alyssa celou dobu štve jako postava, postupně se to stalo lepším, což mě ale vede k dalšímu záporu. Jak si sakra dvě různý osoby můžou ve zhruba stejným časovým rozpětí uvědomit, že jsou vlastně někým úplně jiným, i když předtím měli celých 17 let na to, aby to aspoň trochu zjistili. Ne, tady jde z jednoho kontrastu do druhýho. Asi ani nemám problém se samotným seriálem jako spíš tím vykreslením hlavních postav. 7/10 a dál tenhle seriál nikomu dál doporučovat nebudu




Everything Sucks!
Seriál sleduje partu tří kamarádů, kteří nastupují do prváku na střední. Příběh se hlavně ze začátku zaměřuje na postavu jménem Luke, který se hned zakouká do o rok starší holky, která chodí do stejného kroužku jako on. Ale jak seriál postupuje, máme možnost zblízka poznat čím dál víc postav, přičemž některé z nich si nejsou jistí svou sexuální orientací, někteří neví, jestli chtějí zůstat na střední a dokonce poznáme i některé z dospěláků.
Tenhle seriál mě hodně bavil a rozhodně doufám, že se dočkáme i dalších sérií. Přišlo mi to trochu na způsob Freaks&Geek, což já můžu - prostředí střední školy, v tomto případě 90. léta, nerdi vs. ti cool. Z dobou, kdy se seriál odehrává, souvisí také super soundtrack, který obsahuje písničky, na kterých i normálně ujíždím.
Jedinou výtku mám k určitému tématu, které v jednom dílu zmíní. Po zhlédnutí tohoto dílu totiž lidi ví, že je možné se sjet z muškátového oříšku, což je fakt, prostě informace, ale zapomněli při tom tak trochu poukázat na nepříjemné vedlejší účinky téhle drogy, které můžou být i nebezpečné a ohrožující na životě. Na druhou stranu, tohle není žádný vzdělávací program a divák by měl být natolik chytrý, aby se o drogách, které chce požít, informoval sám a dostatečně.
Dále bych chtěla vyvrátit porovnávání Everything Sucks! s dalším seriálem od Netflixu a to Stranger Things. Oba seriály se odehrávají v minulém století a hlavní postavy navštěvují střední školu. Děj se neodehrává ani ve stejném desetiletí, příběh se orientuje na úplně odlišná témata a každý z nich má svoje vlastní silné stránky. Já mám ráda oba tyto seriály a jejich porovnávání mi přijde zcestné. Srovnávat by se to mohlo právě se seriálem Freaks&Geeks,který se ale také odehrává v odlišném desetiletí, ale který mimochodem také doporučuju.
Takové malé vyjádření k Lukeovi - občas to byl pořádnej asshole, lepší termín použít nejde a lezl mi občas na nervy, až jsem se divila kolik zlosti v sobě může mít, takovej klasickej nasranej malej teenager.
Klub, který Luke navštěvoval, se zabýval točením a nahráváním, což mě samotnou inspirovalo. Právě aspekt zahrnující točení a stříhání filmů se mi moc líbil.
U Everything Sucks! se, jak dojmete, tak zasmějete a já tenhle seriál můžu jen doporučit, rozhodně se zařadil mezi mé oblíbené.
9,5/10



Viděli jste některý z těchto seriálů? A jaký další netflix original seriál byste mi doporučili?

Mohlo by tě zaujmout:

5 komentářů

  1. Jelikož jsem seriálový maniak, tak jsem samozřejmě o obou slyšela. :D Ale ještě jsem je nestihla zkouknout, každopádně ten druhý mě zaujal víc. :)

    OdpovědětVymazat
  2. The End of the F***ing World jsem viděla a docela jsem ten seriál žrala :D
    Za druhý tip moc děkuji, podívám se :)

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za inspiraci:) První jsem již viděla a shlédla ho na jedenkrát :D Na druhý se musím kouknout :)

    THE VIXEN

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se koukni, i když nedávno oznámili, že seriál nebyl obnoven pro druhou sérii, což mě strašně mrzí, ale i tak to stojí za zhlédnutí :)

      Vymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky