Hudební novinky: SRPEN 2015

S hudebními novinkami za měsíc srpen jsem si pospíšila a hned je hodila do nového článku. Jak už jsem psala v článku za minulý měsíc, toh...

S hudebními novinkami za měsíc srpen jsem si pospíšila a hned je hodila do nového článku. Jak už jsem psala v článku za minulý měsíc, tohle je jenom výběr toho nejlepšího a také toho, co je hodně známé, a tak si i vy třeba tyto hity rádi poslechnete. Každopádně jsem ještě zvýraznila písničky, které se mně osobně moc líbí, a tak podle mě určitě stojí za poslech.

Against The Current - Fireproof
All Time Low - Runaways (live)
Bring Me The Horizon - True Friends
Calvin Harris & Disciples - How Deep Is Your Love
CHINASKI - Láska & Hvězdy
CHVRCHES - Leave A Trace
Ewa Farna - Rutyna
Fearless Vampire Killers - Danger
Hurts - Lights
IF - Pohyby Hlavou + MC Gey
Imagine Dragons - Roots
John Newman - Tiring Game ft. Charlie Wilson
Justin Bieber - What Do You Mean?
Lana Del Rey - High By The Beach
Lana Del Rey - Terrence Loves You
Macklemore & Ryan Lewis - Growing Up (Sloane's Song) feat. Ed Sheeran
Macklemore & Ryan Lewis - Downtown
Nothing But Thieves - Wake Up Call
One Direction - Drag Me Down
Paulie Garand & Kenny Rough - Šípy
Simple Plan - Boom
Sinead Harnett - Do It Anyway
Steve Aoki feat. Fall Out Boy - Back To Earth
The Neighbourhood - R.I.P. 2 My Youth
The Pretty Reckless - Waiting For A Friend (Live at Arlene's)
Zac Brown Band - Junkyard

A která písnička za měsíc srpen se líbí nejvíc vám? 

nejnovější hudební novinky najdeš na fb stránce Hudební novinky ↓
https://www.facebook.com/pages/Hudebn%C3%AD-novinky/1642448742640819?ref=hl

Mohlo by tě zaujmout:

2 komentářů

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky