PRÁZDNINY S ERAGONEM (shrnutí projektu)

PŘEHLED ČLÁNKŮ: úvodní článek o knize Eragon recenze Eragon o knize Eldest recenze Eldest o knize Brisingr recenze Bri...


PŘEHLED ČLÁNKŮ:

Projekt probíhal během letních prázdnin 2015 a já čekala trochu větší účast, tedy přesně řečeno více než jedno účastníka, kterým byla Renaiti a tímto jí moc děkuji.
Původně mělo být součástí projektu více článků, ale mě postupně opustila motivace a takhle to dopadlo. U příštího projektu se více než dvakrát rozmyslím, jestli ho vůbec realizuji.
Ještě jsem měla připravený TAG k této sérii, ale ten jsem někde zašantročila, takže ten není, ale možná ho někdy časem vydám - až ho předělám.
Také jsem chtěla uspořádat soutěž, ale soutěž k tomuto projektu bohužel nebude - vzhledem k počtu účastníků by to nebyla žádná soutěž.
Přesto já sama jsem ráda, že jsem se takhle k sérii vrátila a znovu si ji přečetla. 


Fotka zveřejněná uživatelem @juliekrocova,

Mohlo by tě zaujmout:

2 komentářů

  1. I já jsem byla ráda, že jsem se konečně do série pustila, protože opravdu nezklamala :). Je super, že jsi Eragona přečetla znovu, také doufám, že se ke knihám v příštích letech ještě vrátím! Není vůbec zač, byla to příjemná zkušenost a jak říkám, alespoň jsem měla "záminku" se ke knihám dostat. I já moc děkuji za projekt. Budu se těšit na případné další projekty, samozřejmě chápu, že nízká účast zamrzí, ale i tak jsi psala krásné články a vždy jsem se o jednotlivém dílu dozvěděla, alespoň jednu informaci kterou jsem nevěděla :)...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za krásný komentář, jsem ráda, že se projekt líbil :)

      Vymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky