myšlenky a ohlédnutí I7

Myšlenky, které většině lidem nebudou dávat smysl. Nebo si v nich dokážou najít smysl vlastní. Každý rok je lepší než ten předchozí....

Myšlenky, které většině lidem nebudou dávat smysl. Nebo si v nich dokážou najít smysl vlastní.



Každý rok je lepší než ten předchozí.


Pokud chcete někoho pozvat ven, prostě to udělejte. Zaprvé budete vědět, na čem jste, a pak je tu taky ta možnost, že se z toho nakonec vyklube fajn večer. Minulý rok jsem tohle udělala vůbec poprvé a od té doby to aplikuji čím dál častěji, věřte mi, že život je takhle moc jednodušší. Celkově věřím v to, že člověk má všechno ve svém životě ve vlastních rukách - chceš někoho vidět, pozvi ho ven, chceš s někým mluvit, napiš mu nebo zavolej mu, chceš něco? Prostě to udělej, vezmi život do svých rukou. Využij příležitostí.


Dostala jsem se na všechny školy, kam jsem se hlásila. To, že se někam dostaneš, nebo máš možnost někam jít nebo něco udělat, neznamená, že to MUSÍŠ udělat. Furt máš možnost volby. Jinak jsem se hlásila do Anglie, o studiu v Česku jsem ani neuvažovala a ani do budoucna neuvažuju. Pokud vůbec někdy půjdu studovat výšky, tak to bude v zahraničí, nejpravděpodobněji v Anglii. Ale o výšce teď nějak neuvažuju. Zavázat se na čtyři roky, život není tak dlouhý. A chci mít volnost. Mým životním jediným cílem je mít tu možnost rozhodnout se pro cokoliv kdykoliv. Proč nezkusit svobodu bez závazků, proč se musíme k něčemu zavazovat.Proč ztratit nejcennější roky života něčím, čím si ani nejsem jistá - bude mě to vůbec bavit? a ještě se zadlužím.Co znamená svoboda? Za čím se honíme? Zažívej věci, prožívej zážitky. Využij času, ujasni si věci. Objev nový pohled na věci.


Škola nikdy nevedla lidi k tomu, aby dělali to, co je baví. Nedostatek prostoru, hlavně toho psychického.


Štve mě přístup lidí, kteří myslí hned na to nejhorší - co budeš dělat když to nevyjde, co když se něco pokazí, apod. Zabývat se přítomností, momentem a momentálním problémem, proč se zabývat tím, jak se něco nepovede, když taková situace ještě ani nenastala. Přijde mi, že lidi si pak přímo vsugerují neúspěch.


Píšu si deník, už několik let a je to dobré pro reflekt zpátky. Taky si zapisuju sny, někdy. Sníme o tom, čím se podvědomě zabýváme. Hledání smyslu ve snech.


Být upřímný je těžký. Ale nejhorší je, když někomu nalháváš, že jsi jeho kamarád, když nejsi. Nelži, neubližuj lidem kolem sebe, nenech to zajít moc daleko.


Popletená Alenka. Odpoutat se. Přemýšlet nad otázkami zpovzdálí. Život - týká se mě to vůbec? Upíráš se až moc na budoucnost? Být zodpovědný, umět se rozhodnout na základě pravdivých informací a vědět, proč to děláš.


why are drugs illegal (http://fantasy-maniak.blogspot.cz/2017/03/why-are-drugs-illegal.html) - článek, na který jsem i docela pyšná a stojím si za ním, začala jsem se zajímat a hlavně si sama sobě pokládat i různé otázky, jelikož většinou jenom vstřebáváme různá fakta, bez toho aniž bychom se nad nimi sami pořádně zamysleli. You think you're changing anything? Question everything!


Udělat si čas na to, co chceš dělat. Být kreativní. Podporovat kreativitu. V každém je, škola a tenhle celej systém ji prostě jen zabíjí - úspěšně. Zajímej se. Sebevzdělávání se.


maturita byla taky věc minulý rok (http://fantasy-maniak.blogspot.cz/2017/05/maturita.html) a já jsem neměla pochyb o tom, že zvládnu odmaturovat s celkem dobrýma známkama. to jen dokazuje to, že i když v tebe nikdo nevěří, nejdůležitější je vědět to, na co ty sám máš. samotná maturita je nesmysl, který nepodporuje myšlení ani schopnost myslet kreativně. jde jen o to umět splnit předem určené body, nevymykat se, být jeden z davu.


putovali jsme za ničím. protože život nemá smysl


Dny, kdy jsem to nedávala, nestíhala. Žádná motivace, důvod, proč dělat to, co jsem měla dělat. Nemít tušení, co člověk dělá, jenom opakuje to samé dokola a poslouchá, co je mu říkáno, aby dělal. Beze smyslu. A pak se ty pocity hromadí.


s kým rád trávíš čas?
kdo rád tráví čas s tebou?
kdy potkáš prvního člověka, s kterým si doopravdy rozumíš?
názory, myšlenky. lidi, který považuješ za kamarády, ale nejseš schopný si s nima povídat o tom, o čem skutečně chceš. o věcech, které jsou pro tebe důležité. sdílíme vůbec podobný pohled na svět?
a pak jsou tu lidi, s kterýma se bavíš poprvý v životě a můžete se bavit o čemkoliv. hluboké myšlenky, pocity, názor na život, na svět...vlastně jsem nevěřila, že by takový člověk mohl vůbec existovat.
oboustranné porozumění.


zbavit se pocitu zamrznuzí


bez peněz si život užít nejde. to je fakt.


necítit se ve své kůži, ale co je moje kůže?


nejlepší jsou spontánní rozhodnutí. take action. rozhodnout se pro cokoliv kdykoliv. moct změnit "plány" kdykoliv chci, jen tak.


dostala jsem chuť si obarvit vlasy - poprvé vůbec, a taky si ošmikat vlasy, tak jsem to udělala. viděla jsem možnost jet jako dobrovolník na festivaly do anglie, tak jsem tam jela. londýn se mi zalíbil, tak jsem tam odjela na 2 měsíce, z kterých se se staly víc jak 3 měsíce.


nebýt posedlý myšlenkou, co si o tobě myslí ostatní lidé. nebýt ovlivněn názory ostatních na ostatní lidi. dělej si vlastní názory na lidi. tolerance. respekt - člověk si musí zasloužit můj respekt.


člověk musí věřit sám v sebe, protože nikdo jiný v něj věřit nebude.
pomlouvání za zády, zpochybňování tvých schopností, lidi se budou na tebe dívat skrz prsty pro rozhodnutí, kterés udělal
bylo mi řečeno, že jsem nezodpovědná a ničím se. naopak konečně jsem prozřela a vidím svět kolem sebe a vnímám ho, tak jako nikdy jindy
pohrdání, nepochopení. nepotřebuju promlouvání do duše, od toho kdo nevidí. jsem si vědoma toho, jak žiju svůj život, a jaká rozhodnutí dělám, a jak tahle rozhodnutí ovlivní můj život.
v co věřím? věřím v sebe. věřím v individualismus.


život nemá žádný smysl. nic není náplní života. nic a možná všechno.
cítit prázdnotu.  je mi jedno, co bude. necítit nic - když necítíš nic, jak se tváříš?


hřbitov - copak už tak nezabíráme dost místa na Zemi, ještě chceme mít kousek půdy, který budem moct zabrat navždy, na věky věků


Znám víc nemrtvých, jimž stále tluče srdce, než těch, jejichž kůže je již navždy ledově chladná.


ve věčném rozpolcení


a následující větu v mém deníku sem nemůžu napsat. následující myšlenky. nesdílej příliš mnoho, neprozrazuj příliš mnoho, nech si kousek tajemna, neztrať sám sebe - aby se nestalo, že tě cizí lidi znají líp než ty sám


víš co znamená svěření někomu svých největších strachů? jseš ochotný podstoupit to riziko?


jaká bude tvoje reakce na zjištění toho, že opovrhuješ něčím životem? to je přesně to, jak nechci skončit. nežít sama za sebe.


dívej se na svět kolem sebe. oceňuj svět kolem sebe, otevři oči, vnímej. raduj se z maličkostí, všímej si maličkostí.


nemít náladu na život.

některé myšlenky se musí zabít hned v zárodku - snění, které se nestane a vlastně ani nechceš, aby se stalo, to si s tebou hraje jen tvoje mysl.


Některé myšlenky už pro mě nejsou tak výjimečnými a v hlavě mi vyskakují velmi často, vlastně se staly už součástí mého každodenního toku myšlenek - i když tyto myšlenky jsou promítány především do budoucnosti. Krok do neznáma, kdy chceš zkusit určité věci, o kterých dopředu nevíš, jestli tě budou naplňovat a bavit. Zároveň nechci ztratit samu sebe. Odprostit se od některých věcí, zaběhlých etap. Umět rozlišit od sebe důležité věci a věci, bez kterých se obejdu.


Umět se smířit s možností, že některé lidi už třeba nikdy v životě neuvidím. Stát se může cokoliv. Ale zároveň se nebát vzít věci do svých vlastních rukou.


learning by heart is just a waste of time


...ze života, ze kterého chci utéct, ale není kam. Neustále předstírání. Přežívání.


how do i cope with emptiness?


rozpoložení mysli, noc, nejhorší myšlenky


Když nevěříš v existenci něčeho, jseš s tím smířený, ale jakmile zjistíš, že něco takového existuje, už navždy ti to bude chybět. Porozumění.


A na moji existenci se pravděpodobně zapomnělo.


"Ze stresu si chceš zašukat?" misinterpretace nápisu na tričku


Nejdřív musíme být upřímní sami k sobě.


všechno je iluze


Je to fajn, člověk nic nepředstírá a naráží na fajn lidi.


Sebevražda je jednou z možností. Jde o uvědomění se.


Nechci zapomenout moje pocity a myšlenky, co se mi honily hlavou, ale jak je uchopit? Necítila jsem se sama, mnohdy jsem si radši zvolila samotu než abych vedla nicneříkající dialogy bez sdělení a myšlenky.


Hádám, že mám přece jen ráda pozornost ostatních. Ale nemělo by mi na tom záležet.


Kouření sbližuje.


První sex, druhý sex, poslední sex. Nepodstatné.


"prázdná", žádné nové myšlenky - stav, který nastane, když stojíš na místě a nikam se neposouváš


být upřímný k lidem kolem sebe, naprosto a dávat si pozor na to, s kým se staneš kamarád - jsou lidi, kteří mě nikdy za kamarádku označovat neměli


koukání se na život skrz filmy


Dva dny, dvě noci a dvě hodiny spánku. Asi se zas zhoršuju.


Zajímavé konverzace. Dělají lidi všechno jen proto, aby dostali pozornost ostatních? Dělám něco jen proto, že já sama chci? Fotila bych, kdyby ty fotky nikdo nikdy neviděl? Psala bych? Cestovala bych, kdyby o tom nikdo nevěděl?


Chci se stát tím, kým se chci stát.


I když to nechci říkat, myslím si, že nastane čas, kdy se přestaneme skoro bavit.


lil peep - je mi smutno, stále nevstřebaná a neuchopená skutečnost


Měla jsem v plánu to udělat již dříve, sdílet více mých myšlenek a názorů, a to nejenom zde, na tomto blogu. Myšlenky a názory jsou něco, co nás rozlišuje od ostatních a je to součást naší osobnosti a individuality, nechci se proto schovávat za maskou objektivity a neutrálnosti, pokud se chci o nějakém tématu rozepsat, tak to udělám, zároveň nemám ráda povídání o ničem, pokud mám názor, za kterým si stojím, ale zároveň ráda slyším názory ostatních a jsem schopná diskutovat, tak o tom ten článek napíšu. A většinou takové články budou doprovázet také moje fotky, myslím si, že tyhle dvě věci se hezky doplňují.

Mohlo by tě zaujmout:

1 komentářů

  1. Já sice ty fotky vidím a jsem tedy svědkem tvého života, pisatelko, ale takový bordel v hlavě bych mít nechtěla...

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky