Právě v kinech: LEDEN 2017

Podobnou větou začíná skoro každý můj článek, ale ano, i tenhle článek měl vyjít mnohem dřív, každopádně lepší později než nikdy. Opět v...


Podobnou větou začíná skoro každý můj článek, ale ano, i tenhle článek měl vyjít mnohem dřív, každopádně lepší později než nikdy. Opět vám představím filmy, které mají v lednu premiéru, takže nebojte - mnoho z těchto filmů je stále v kinech, a tak na ně ještě můžete zajít.

Hned začátkem měsíce, 5. ledna, šel do kin film Paterson, kde hlavní roli ztvárnil Adam Driver. Paterson je řidičem autobusu a dá se říct, že má poměrně jednotvárný styl života, ale jeho přítelkyně je pravý opak - ta se snaží realizovat své sny a nové nápady. I přesto, jak jsou tito dva odlišní, tak se mají rádi a navzájem se obdivují. Mimojiné píše Paterson také básničky. Mně osobně tenhle snímek dost zaujal, jelikož, alespoň z traileru, je tam vidět kontrast, možná že se tam najdou i nějaké myšlenky a také je zde zaměření na maličkosti a detail.


Když jsem poprvé slyšela o La La Land, a potom jsem viděla i trailer, tak mě tenhle film vůbec nezaujal. A pak se všude psalo jenom o tomhle filmu a nakonec získal strašně moc nominací na Oscary. Moderní pojetí muzikálu, v hlavní roli Emma Stone a Ryan Gosling, který mimochodem ve všech scénách hraje na klavír sám. Já celkově na muzikály moc nejsem, ale zároveň jsem zvědavá, jestli je tenhle film opravdu tak dobrý, když se o něm tak moc mluví, no, moje očekávání nejsou moc vysoká.


Francouzsko-polské drama Agnus dei odehrávající se v roce 1945 mě zaujalo svým příběhem založeným na pravdivých událostech. Vše se odehárává v benediktinském klášteře v Polsku po válce, která za sebou zanechala stopy, které se až teď naplno odhalují. Vojáci sestry znásilňovaly a mnohé z nich jsou těhotné, některé jeví známky pohlavních chorob. Mladá stážistka, lékařka, jim asi pomáhá se s touto situací vyrovnat a řešit ji. Netvrdím, že tento film musím nutně vidět, ale zaujal mě a myslím, že i z historického hlediska by mohlo být zajímavé ho vidět.


Why Him? je film, jehož trailer jsem viděla hned, jak vyšel a.. rozhodně mě tenhle film nezaujal. James Franco je dobrý herec, mám ho ráda, ale tohle je přesně ten typ komedie, co je na mé poměry spíš trapný než vtipný, a tak se tomuto filmu ráda vyhnu. V podstatě se celí příběh točí kolem toho, že tatínkova dceruška chodí s někým, kdo se mu vůbec nezamlouvá a ten někdo si ji chce dokonce vzít.


Švédské drama Pojkarna, česky Kluci, je o dvou kamarádkách potýkajících se se školní šikanou. Po ochutnání jedné rostliny se přemění v kluky.. Film o dospívání, který by mě sice nezaujal samotným popisem, ale zato trailerem si mě získal.


Film, který mě jednoznačně zaujal vůbec nejvíc, je Split, česky Rozpolcený, a na tenhle film jsem původně chtěla vyrazit do kina, ale bohužel jsem to nestihla. V hlavní roli se zde objeví James McAvoy v roli chlápka, který v sobě má přes 20 různých osobností, na jeho herecký výkon jsem opravdu zvědavá, ale mnoho lidí ho chválí, takže si myslím, že nebudu zklamaná. Z traileru jde nelíp poznat, o čem vlastně film je.


Asi se nenajde nikdo, kdo by neznal fast food Mc Donald's a příběh za tímto řetězcem je vlastně docela zajímavý. Jak to vlastně bylo, a kdo z tohoto podniku udělal celosvětovou záležitost?


Spojenci neboli Allied je opět film z historie, ne zcela podle skutečnosti. Hlavní roli si zahrál Brad Pitt a mě tenhle filmu hlavně díky traileru docela zaujal. Co jsem si četla, tak podle reakcí byl film podle některých moc chladný a málo emocionální, ale těžko říci. Osobně jsem film ještě neviděla, a tak neůžu zatím hodnotit.


A jako poslední snímek tu máme Dog's Purpose, který mě jen samotným trailerem dokázal dojmout. Hned ze začátku musím upozornit na to, že mluvící zvířata nemám ráda, ale v tomhle případě se jedná spíš o vyprávění jednoho psa, který prožije hned několik psích životů. V zahraničí se okolo tohoto filmu odehrál jeden takový problém a sice uniklo na internet jedno sestříhané video behind-the-scenes, z kterého vypadá, jako by někteří psi byli vystatování např. vodě nedobrovolně. Tohle video bylo zveřejněno na Tmz a ozvala se k němu i PETA, ale ve skutečnosti to bylo trochu jinak. Zkrátka, psi byli vybíráni tak, aby je natáčení bavilo - proto vlčák, který měl rád vodu, byl vystavován vodě, zkrátka došlo k nedorozumění a spíše to vypadá na dobrý tah, jak zničit tento film.



VŠECHNY FILMY:
po rozkliknutí jednotlivých filmů vás to přesměruje na jejich čsfd stránku s více info
* zvýrazněny jsou ty filmy, které mě osobně zaujaly
David Bowie Is Happening Now / David Bowie je... (Dokumentární)
Čchang čcheng / Velká čínská zeď (Akční, Dobrodružný, Fantasy, Mysteriózní, Thriller)
- Paterson / Paterson (Drama, Komedie)
- Ozzy / Ozzy (Animovaný)
- La La Land / La La Land (Komedie, Drama, Muzikál, Romantický)
- Koudelka / Koudelka fotografuje Svatou zemi (Dokumentární)
Agnus dei / Les innocentes (Drama)
- Všechno nebo nic / Všetko alebo nič (Komedie, Romantický)
- Why Him? / Proč právě on? (Komedie)
- Live by Night / Pod rouškou noci (Krimi, Drama)
- The Odyssey / Odysea (Dobrodružný, Životopisný)
- Pojkarna / Kluci (Drama)
- Rammstein - In Amerika (2015) / Rammstein in Amerika (Dokumentární, Hudební)
- xXx: The Return of Xander Cage / xXx: Návrat Xandera Cage (Akční, Dobrodružný, Thriller)
- La danseuse / Tanečnice (Životopisný, Drama, Hudební)
- La pazza gioia / Šíleně šťastná (Komedie, Drama)
- Strnadovi (Dokumentární)
- Split / Rozpolcený (Horor, Thriller)
- Birkebeinerne / Poslední král (Akční, Dobrodružný, Drama, Životopisný)
- Pirko / Pirko (Drama)
- Krkonoše (Dokumentární)
Tyttökuningas / Královna Kristýna (Životopisný, Drama, Historický, Romantický)
- Surf's Up 2: WaveMania / Divoké vlny 2 (Animovaný, Komedie, Rodinný, Sportovní)
- The Founder / Zakladatel (Životopisný, Drama)
- Viva / Viva (Drama)
- Allied / Spojenci (Akční, Drama, Romantický, Thriller, Válečný)
- Resident Evil 6: The Final Chapter / Resident Evil: Poslední kapitola (Akční, Horor, Sci-fi, Thriller)
- Pyromanen / Pyroman (Drama, Thriller)
- A Dog's Purpose / Psí poslání (Dobrodružný, Komedie, Drama, Rodinný, Fantasy)
- Miluji tě modře (Komedie, Romantický)
- Kosac / Sekáč (Drama)

Byly jste v lednu na nějakých filmech v kině? A byl mezi němi i takový, který se opravdu vyplatí vidět?

novinky ohledně blogu sledujte na fb stránce
moje fotky můžete sledovat na instagramu
a nově se snažím přidávat i videa na youtube

Mohlo by tě zaujmout:

4 komentářů

  1. Já se těším na Kráska a zvíře...Byla to vždycky moje nejoblíbenější pohádka :)

    Jinak Všechno nebo nic je opravdu skvělý český film, který mě překvapil! :)

    Ráda bych tebe a tvé čtenářky pozvala na svou první letošní soutěž na téma „Jaro přichází“

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna jsem se dívala na nový trailer na Krásku a zvíře a na to se fakt těším, ale o tom až v březnu :)
      Všechno nebo nic mě moc nezaujalo, ale možná tomu dám šanci po tvém komentáři uvidím :)

      Vymazat
  2. Achjo, proč mám pořád pocit, že chci vidět všechno, ale do kina skoro nechodím :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se snažím jít do kina aspoň jednou za měsíc, určitě stojí za to si jednou za čas do kina zajít :)

      Vymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky