HUDEBNÍ NOVINKY za srpen 2016 (2. část)

Jak jsem slíbila, tak tady je druhá část hudebních novinek za srpen. Kdo jste nezaregistrovali první část, tak tu najdete > zde <,...


Jak jsem slíbila, tak tady je druhá část hudebních novinek za srpen. Kdo jste nezaregistrovali první část, tak tu najdete >zde<, v té jsem vám představila více rockové a alternativní novinky, v této druhé části se zase víc zaměřím na mainstream a pop. Ale i přesto, není to úplně striktně rozřazené, takže i zde najdete trochu alternativní hudby. Zároveň, v 1. části najdete především hudbu, kterou já osobně poslouchám a sem jsem zařadily takovéty hity a písničky, které mě třeba tolik neoslovily. Přesto, i tak je to trochu miš maš všeho.

Charlie Puth - We Don't Talk Anymore ft. Selena Gomez
Tento hit pochází z alba Nine Track Mind, které vydal Charlie Puth začátkem roku 2016 jako svoje debutové album. Po singlech Marvin Gaye a One Call Away se jedná o třetí singl z téhle desky.


John Newman - Olé
Písničku Olé vydal John Newman jako pilotní singl k jeho nadcházejícímu čtvrtému albu. Singl vyšel již v červenci a v srpnu k němu vyšel i klip.


Skylar Grey - Wreak Havoc
Od května tohoto roku se vědělo, že i Skylar Grey se podílí na soundtracku k Suicide Squad a to rovnou dvakrát, samostatnou písničkou Wreak Havoc a taky spoluprací na psaní songu Gangsta od Kehlani.


Katy Perry - Rise
V květnu Katy Perry potvrdila, že pracuje na novém albu, v pořadí již pátém. Mezitím vydala píseň Rise jako samostatný track a zároveň hymnu pro 2016 Summer Olympics. Opět, písnička vyšla již v červenci a v srpnu k ní vyšel i samostatný klip.


Britney Spears - Make Me... ft. G-Eazy
Písnička "Make Me..." je pilotním singlem z alba Glory, které vyšlo v srpnu, na tenhle track si přizvala amerického rappera G-Eazy. K tomuhle klipu se asi nedokážu nevyjádřit, písnička je průměrná, fajn, ale ten klip mi připadá strašně hloupý, v tomhle si nedokážu pomoct. Jsem jediná?


Bon Jovi - This House Is Not For Sale
Bon Jovi chystají nové album, a potom by rádi vyrazili na světové turné. Jak pilotní singl, tak samotné album, nese název "This House Is Not For Sale".


OneRepublic - Kids
OneRepublic přicházejí s novou deskou Oh My My, která vyjde už 7. října. Pilotním singlem alba je právě píseň "Kids", ale už předtím vyšel singl "Wherever I Go".


Die Antwoord - Banana Brain
V září vydali Die Antwoord své čtvrté studiové album s názvem Mount Ninji and da Nice Time Kid a "Banana Brain" je druhým singlem z téhle desky. Co k tomu říct, někteří tohle duo milují, někteří ho nenávidí.


Ariana Grande - Side To Side ft. Nicki Minaj
V březnu vyšlo album Dangerous Woman a odtud pochází i tento singl, který vyšel jako třetí v pořadí.


Jakub Děkan - Já Vím
Král refrénu přichází se stoprocentně sólovým singlem.


AMCO - Polohy hvězd
Klip k "Polohy hvězd" je již třetím klipem z desky ALMOST MO.


Chris Brown - Grass Ain't Greener
Chris Brown chystá nové album s názvem Heartbreak on a Full Moon a tohle je první singl z téhle desky.


Ellie Goulding - Still Falling For You
Ellie vydala další filmovou píseň, tentokrát k nové Bridget Jones.


Ben Cristovao - Penny
Ben Cristovao a jeho další song, "Penny".


Pitbull - Greenlight ft. Flo Rida, LunchMoney Lewis
V říjnu plánuje Pitbull vydat novou desku Climate Change a odtud pochází taky tenhle singl.


Passenger - Anywhere
Také Passenger vydal v září nové album, Young as the Morning, Old as the Sea, Anywhere je druhým singlem z tohoto alba. A tento a příští rok bude Passenger na turné s touhle deskou.


Tove Lo - Cool Girl
Na říjen tohoto roku plánuje Tove Love svoje druhé album s názvem Lady Wood a jako pilotní singl vydala píseň "Cool Girl".


Karmin - Come With Me (Pure Imagination)
Hip-hopové duo Karmin vydalo v září svoje druhé album Leo Rising, "Come With Me" je čtvrtým singlem z tohoto alba.


Coldplay - A Head Full Of Dreams
V prosinci 2015 vydali britští Coldplay svoje sedmé studiové album A Head Full of Dreams, stejnojmenný singl vyšel v srpnu tohoto roku jako 4. v pořadí.


Paulie Garand - Play
Paulie Garand chystá na rok 2017 sólovou desku. Bude fajn slyšet ho s nově osvěžující beaty, ale texty mi stále připadají všechny hodně podobné si.. uvidíme.


Bea Miller - yes girl
Tohle je pilotní singl pro druhou desku, kterou Bea Miller připravuje.


G-Eazy - Calm Down
Koncem minulého roku vydal G-Eazy album When It's Dark Out, odtud pochází i písnička "Calm Down", a i když se nejedná o singl, na yt má už přes 10 mil. views.


Cher Lloyd - Activated
Cher Lloyd je zpět a songem Activated oznamuje nadcházející třetí album.


Snakehips - Cruel ft. ZAYN
Tenhle vznikl vyšel jako samostatný track a nenajdete ho na žádném albu ani EP.


Lilly Singh - Voices
Youtuberka Lilly Singh se věnuje také rapu a minulý měsíc vydala video nazvané "Voices", které obsahuje pět písní, které představují hlasy v její hlavě.


KSI & MNDM - Friends with Benefits
Poslední píseň je taky od youtubera a zároveň rappera, KSI. U téhle písničky upozorňuju, že je dost chytlavá.



Novinky, které mě nejvíc zaujaly: co se týče klipů, tak se mi nejvíc líbí asi Cruel od Snakehips se ZAYNEM, z písniček u mě vede asi Skylar Grey s Wreak Havoc, jelikož celý soundtrack k Suicide Squad jsem si dost oblíbila, no a chytlavostí to u mě vyhrál KSI, jinak moje oblíbené písničky najdete hlavně v první části, která vyšla minulý týden

Schválně by mě zajímalo, jestli vás víc zaujaly novinky z první části nebo z této druhé části, určitě mi to napište do komentářů :)

A jinak, vadí vám moc, že jsou tyto články takto dlouhé? Nebo vám to naopak nevadí vůbec? A co byste říkali třeba na playlisty na spotify?

Mohlo by tě zaujmout:

6 komentářů

  1. Celý soundtrack ze Sebevražedného oddílu je super :)

    A k novému klipu a písničce Britney - no, písnička ujde, ale ten klip je otřes :D Ale koukám, že G-Eazy je oblíbenější a oblíbenější :))))

    INKA – focení, líčení, poledance, lifestyle a další!
    FB page

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak nejsem jediná, ten klip mohla udělat rozhodně jinak :)
      Jinak máš pravdu, G-Eazy se teď hodně dostává do popředí, už díky tomu na kolika písničkách je, a kolik toho sám vydává.

      Vymazat
  2. Já hudební novinky moc nesleduju, takže jsem byla jedině ráda, že je článek delší, aspoň jsem se jich dozvěděla co nejvíce a mám zas na chvilku co poslouchat :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám ráda tu písničku Rise od Katy Perry, povedla se :)
    eLblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím, že se povedla, a k olympijským hrám se určitě hodí. I ten klip je povedený, v podstatě jednoduchý, ale o to lepší.

      Vymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky