HUDEBNÍ NOVINKY za srpen 2016 (1. část)

Článek s hudebními novinkami za srpen bude rozdělený na dvě části, jelikož těch novinek je opravdu, opravdu hodně. První část se bude vě...


Článek s hudebními novinkami za srpen bude rozdělený na dvě části, jelikož těch novinek je opravdu, opravdu hodně. První část se bude věnovat především rockové hudbě a písničkám od mých oblíbených interpretů, nebo zkrátka písničkám, které jsem si oblíbila. V druhé části, která vyjde asi za týden, najdete více mainstreamové a popové novinky.

X Ambassadors, Tom Morello - Collider
Collider je skladba z druhého vydání alba VHS, tedy VHS 2.0, které obsahuje navíc pět písní. I když se nejedná o singl, vznikl k němu jednoduchý klip. Měla jsem možnost vidět tuhle kapelu naživo a díky jejich vystoupení jsem si je oblíbila. Taky jsem si poslechla celé jejich album VHS 2.0, takže bych ráda na něj sepsala i recenzi - těch restů mám v hudbě víc, takže se to budu snažit sepsat všechno, co nejdřív.¨


Of Mice & Men - Real
Real je druhým singlem z alba Cold World od Of Mice & Men, které vyšlo před pár dny, konkrétně 9. září. A v srpnu k němu vyšel i klip.


Skrillex & Rick Ross - Purple Lamborghini
Další novinka vyšla na soudtracku k Suicide Squad (recenze zde) a v tomhle klipu snad uvidíte víc Jokera než v celém filmu.


Young The Giant - Silvertongue
Písnička Sivertongue pochází z alba Home of the Strange od americké kapely Young The Giant, jinak tohle album vyšlo už před rokem a jedná se o jejich třetí studiové album.


Andy Black - Ribcage
Andy Biersack, nebo taky Andy Black, je známý především jako zpěvák kapely Black Veil Brides, ale v květnu tohoto roku vydal svoje první sólové album s názvem The Shadow Side, odkud pochází i tahle píseň. Jedná se o vedlejší projekt, jinak je Andy Biersack stále členem BVB.


Slaves - Spit It Out
Slaves jsou britské punk duo a tohle je novinka z jejich alba Take Control, které vyjde posledního září.


Green Day - Bang Bang
Po čtyřech letech se vrací Green Day s novou písničkou Bang Bang, kterou také oznamují nové album Revolution Radio, které by mělo vyjít 7. října, bude se jednat už o jejich 12. album v pořadí.


Sum 41 - War
Po pěti letech se vrací také kanadská kapela Sum 41, jejichž nové album 13 Voices vyjde také 7. října. Píseň War je prvním singlem z tohoto alba.


Young Guns - Mad World
Britská kapela Young Guns vydává 16. září nové album Echoes, z kterého pochází i tenhle singl.


The Naked And Famous - Laid Low
Také The Naked And Famous vydali klip k novému singlu, který je z alba Simple Forms, které vyjde 14. října.


Melanie Martinez - Tag, you're it/Milk and Cookies
Melanie vydala další dvojvideo, které navazuje na události z Pity Party. Celé album Crybaby vypráví příběh, který je zachycen i díky mnoha videím - o celém konceptu si určitě můžete někde přečíst, já se v tom celém příběhu úplně neorientuju, i když mi něco začíná zapadat do sebe. Osobně se mi moc líbí, že všechna videa a všechno okolo si vymýšlí Melanie sama, je to strašně osobité a fakt moc se mi to líbí.


Jamie N Commons - Not Gonna Break Me
Zpěváka Jamieho N Commonse můžete znát třeba díky spolupráci s X Ambassadors, ale sám vydal již tři EP, přičemž poslední self-titled vyšlo tento rok. Písnička Not Gonna Break Me byla použita BBC v jejich klipu k Summer Olympics 2016.


Metallica - Hardwired
Po neuvěřitelných osmi letech se Metallica vrací s novým albem, které vyjde již v listopadu tohoto roku a ponese název Hardwired... to Self-Destruct. A nové album ohlásili i novým singlem.


Bastille - Fake It
Bastille vydali tento měsíc nové album Wild World, odkud pochází také tato písnička, ke které vznikl i klip. Ještě jsem neměla možnost si poslechnout jejich nové album, ale určitě se o něm zmíním v článku o albech, které vyjde koncem měsíce.



Yung Lean - Eye Contact
Švédský rapper Yung Lean vydal tento rok své druhé studiové album s názvem Warlord. Klip k písničce Eye Contact je v pořadí už šestým klipem, který tento rok Yung Lean vydal.



Heymoonshaker - Find Myself a Home
Duo Heymoonshaker jste mohli letos slyšet na festivalu Rock for People, kde jsem je slyšela naživo i já a jejich vystoupení opravdu stálo za to. Jeden dělá beatbox a druhý do toho hraje na kytaru a zpívá.



Against The Current - Young & Relentless
ATC vydali k téhle písničce i klip z města, kde ho hráli živě v ulicích, ale tady už je oficiální klip.


Miley Cyrus, Alicia Keys, Adam Levine and Blake Shelton: "Dream On" - The Voice 2016
Jedná se sice o cover, ale snad mi to odpustíte. Nikdy jsem se na The Voice nedívala, ale tenhle rok je tam Miley, tak vážně zvažuju, že se dívat budu. A tenhle cover, miluju ho, samozřejmě Miley is killing it.


Novinky, které mě osobně nejvíc dostaly: Green Day - Bang Bang (Green Day jsou konečně zpět!), Sum 41 - War (tuhle písničku jsem si opravdu zamilovala a taky jsem je díky ní začla víc poslouchat)


Určitě mi dejte vědět do komentářů, které novinky nejvíc zaujaly vás! 


Po týdnu je tu konečně nový článek. Omlouvám se, ale se začátkem školy jsem to nějak nestíhala a vlastně pořád tak trochu nestíhám. Ale přes víkend si nějaké ty články předepíšu, abych tady opět byla aktivní. Mám v plánu vydat spoustu hudebních recenzí, druhý díl hudebních novinek, přehled alb za září, potom chystám i nějaké seriálové a filmové články - ale to si hlavně musím udělat čas na to nějaký ten film či seriál zhlédnout. (mezitím jsem tedy už stihla vydat článek o AHS, ale to byl spíš jen takový rychlo-článek)

No nic, snad vás tenhle článek zaujal a více hudebních novinek můžete sledovat >zde<

Mohlo by tě zaujmout:

12 komentářů

  1. Zbožňuju X Ambassadors, jejich album poslouchám už skoro dva měsíce v kuse a umim ho nazpaměť. Potřebuju je v Praze, hned! ♥

    Real jsem slyšela nedávno a i když tuhle kapelu nijak zvlášť neposlouchám, asi začnu.

    Od Andyho mám radši jiné písničky, ale bože, miluju jeho hlas!

    U písničky War se mi líbí hlavně to, co o ní Deryck řekl. Mám ji už naposlouchanou a na album se těším.

    Metallica je stará dobrá klaika, o tom žádná.

    Bastille mě zrovna moc neberou, ale zrovna Fake it se mi celkem líbí, už jsem si na ni nějak zvykla. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. X Ambassadors jsem si zamilovala až naživo na Rock for People, no, škoda, žes tam nebyla, tam byli super :) Od Of Mice & Men doporučuji spíš Pain, ta se mi líbí daleko víc, i když je pravda, že se nemusí líbit každému. Andyho hlas se mi taky moc líbí, ale bohužel - z jeho tvorby mi máloco sedne. O písničce War sice nevím, co přesně Deryck řekl, ale jeho příběh znám, takže asi tak trochu tuším.. jedná se o fakt silnou písničku a rozhodně hodně povedenou. Jinak přiznám se, že Metallicu osobně neposlouchám, ale zároveň patří mezi takovéty "klasiky", takže jsem je musela dát už sem :D A od Bastille se mi líbí fakt jak co, ještě jsem neslyšela to jejich nové album, tak uvidím.

      Vymazat
    2. To teda, RFP mi uniká už 4 roky.
      Pain je dobrá, líbí se mi ta melodie a nástroje, ale celkově je to možná na mě už trochu moc. :D
      Od Andyho mám ráda We don't have to dance a They don't need understand, ostatní jsem zatím moc neslyšela.
      Metallicu jsem dřív taky neposlouchala, ale táta ji poslouchal v mládí a já se k ní nějak dostala a zalíbili se mi. I když, přiznám se, neznám všechny písničky.

      Co se týče písničky War, Deryck řekl: "Řekl bych, že tahle píseň mi doslova zachránila život. Byl jsem na úplném dně toho, co vypadalo jako nekonečná rekonvalescence. Byl jsem v bodě, kdy jsem to mohl klidně vzdát a začít zase chlastat, jako kdysi, což by mě zabilo a v tu chvíli se to zdálo být tou lepší variantou. Z ničeho nic se mi ale hluboko v mysli začal objevovat text tohoto songu a tak jsem místo flašky popadl tužku a papír a začal psát. Když jsem si to po sobě potom přečetl, uvědomil jsem si, že jsem napsal slova, kterým budu muset dostát, jestli chci vůbec přežít. Kdykoliv mám nějaké myšlenky o vzdávání se, můžu si přečíst tenhle text, aby mi připomněl, za co všechno jsem bojoval a že musím dál tvrdě bojovat."

      Vymazat
    3. děkuju, žes to našla a dala to sem

      Vymazat
  2. Celkově soundtrack k Sebevražednému oddílu se mi hodně líbí. Je tam dost písniček, které dodají energii a zároveň zrelaxují :D :) Ale Skrillex jsem si pouštěla několikrát, protože ve filmu Jokera opravdu není moc vidět :(

    Metallica je klasika, která nikdy nezklame A Bastille znám také ze soundtracku ze seriálu Reign, ale písničky v seriálu od nich jsou lepší než mimo seriál. :D

    INKA – focení, líčení, poledance, lifestyle a další!

    Giveaway na září 

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Suicide Squad: The Album jsem si poslechla už několikrát a jedná se po delší době o soundtrack, který mě opravdu zaujal. Ale klip k Purple Lamborghini jsem si taky kvůli Jokerovi sjížděla víckrát :D

      Vymazat
  3. Nové songy od Green Day a Sum41 u mě vedou! :)
    A přiznám se, že pro mě je jasnou jedničkou Voice coveru Adam :P ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adam to zazpíval taky skvěle, navíc jim to všem spolu krásně ladí. Přesto u mě vede Miley :)

      Vymazat
  4. Já nové songy moc nesleduju, spíš tak náhodně co se ke mně donese :) Tyhle písničky ani neznám, takže děkuju za tipy, co si poslechnout :)

    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já jsem tím trochu posedlá a baví mě sledovat všechny novinky, takže proč toho nevyužít a nenapsat o tom článek :) Jsem ráda, že můžu dát ostatním takhle tipy :)

      Vymazat
  5. Super článek, novinky si určitě poslechnu, sama moc nesleduji, co se kde vyskytne nového :) Sum 41 jsem už neslyšela hodně dlouho, jako mladší jsem je ale měla dost ráda :)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Já je dřív vůbec neposlouchala, což je škoda. Určitě si poslechni jejich nové písničky, stojí za to :)

      Vymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky