Právě v kinech: PROSINEC 2016

Za chvilku jsou tu Vánoce a to znamená, že už je prosinec. Kromě filmů s vánoční tématikou jde do kin i spoustu dalších filmů, od každéh...


Za chvilku jsou tu Vánoce a to znamená, že už je prosinec. Kromě filmů s vánoční tématikou jde do kin i spoustu dalších filmů, od každého něco. Přesto mě tento měsíc zaujal v kinech právě vánoční film, nebo spíš pohádka, a to česká pohádka Anděl Páně. Ale doporučím vám i pár dalších filmů, které nejsou nijak tématicky vánočně laděné.

Anděl Páně 2
V kinech od: 1.12.2016
Děj: Anděl Petronel stále pracuje u Nebeské brány, ale je přesvědčen, že by si zasloužil lepší službu. Jeho věčný pokušitel, čert Uriáš, začne Petronela ponoukat. Stačí utrhnout jablíčko ze stromu Poznání a bude vědět to, co ví jen Bůh! A cesta k zaslouženému uznání bude volná. Hádka Petronela s Uriášem o jablko Poznání ale skončí neslavně. V potyčce se vzácné ovoce skutálí až na Zemi. Anděl - popleta a jeho kamarád čert-pokušitel musí šupem na svět jablko Poznání najít a přinést zpátky. V předvečer svátku svatého Mikuláše se zamotají do podivuhodného reje. Setkávají se s malou Anežkou a její krásnou maminkou Magdalenou, partou nepoctivých koledníků, vydřiduchem Košťálem i sympatickým Párkařem. Než se jim podaří jablko najít a vrátit tam, kam patří, bude třeba zažít velké dobrodružství a projít několika nebezpečnými situacemi. A po řadě lidských i „božských" zkoušek, naši hrdinové nakonec zjistí, že cesta k poznání vede především přes sebe sama, přes objevení síly přátelství, lásky a schopnosti odpuštění.
Proč mě film zaujal: Po 11 letech tu máme druhý pohádky Anděl Páně. Podle mě se jedná asi o nejkrásnější českou vánoční pohádku hned po Popelce, samozřejmě. Najdeme v něm hezký humor, který bude bližší asi českému divákovi a v hlavní roli zde můžeme vidět Ivana Trojana jako anděla. Druhý díl se odehrává na sv. Mikuláše, což je podle mě skvělý nápad - nikdo tedy nepozná, že tohle je skutečný anděl a skutečný čert. Klidně bych šla na tento film i do kina, ale nemám s kým a zrovna na tento film se mi samotné jít nechce. Ale aspoň vím, na co se podívám o vánočních prádzninách. Snad dostojí prvnímu dílu, ale podle reakcí to vypadá, že snad ano.


Collateral Beauty
V kinech od: 22.12.2016
Děj: V době, kdy úspěšný vedoucí pracovník newyorské reklamní agentury (Will Smith) prožívá hlubokou osobní tragédii a zcela se stahuje do ústraní, jeho kolegové vymyslí drastický plán, jehož cílem je přinutit ho překvapivým a hluboce lidským způsobem se vyrovnat se svým žalem.
Čím mě film zaujal: Trailer na tenhle film na mě vyskočil na youtube před nějaký videem a já jsem ho nepřeskočila, zaujal mě, tak jsem se na něj podívala - což asi taky o něčem svědčí. Nemůžu říct, že mám od filmu velká očekávání, spíš to vypadá na klasický americký film plný dojímání a uvědomování si věcí a tak. Ale na druhou stranu, nevypadá to zas tak špatně.


Passengers
V kinech od: 29.12.2016
Děj: Při rutinní vesmírné cestě k novému domovu jsou dva hibernovaní pasažéři kosmické lodi následkem poruchy probuzeni o 90 let dříve, než bylo plánováno. Zatímco se Jim (Chris Pratt) a Aurora (Jennifer Lawrence) smiřují se skutečností, že budou nuceni prožít zbytek života na palubě luxusní lodi, zjišťují, že mezi nimi vzniká cosi více než přátelství...až do okamžiku, kdy odhalí, že se celá loď ocitá v obrovském nebezpečí. Jim a Aurora jsou teď těmi jedinými, kdo může zachránit životy 5000 spících pasažérů.
Čím mě film zaujal: Jako poslední tu musím zmínit tento film, jelikož měl asi tu největší reklamu a kampaň a určitě to nebylo na škodu - jelikož i mě samotnou zaujal. Jedná se o sci-fi snímek přímo z vesmíru. Do hlavních rolí byla obsazena dvě velká jméno a to Chris Pratt a Jennifer Lawrence, uvidíme, jak jim to bude spolu pasovat. Opět si nemyslím, že se bude jednat o nějak extra výjimečný film, ale rozhodně vypadá zajímavě.


Z dalších filmů mě zaujal třeba film Kameny bolesti, což je francouzský film o mladé ženě, která je, zkrátka a dobře řečeno, trochu nadržená a ostatní obyvatelé malé vesnice považují její chování za skandální. Tahle žena je potom provdána za takového spíš nijakého muže, který si ji vezme i přesto, že ví, že ona ho nemiluje. Gabrielle, hlavní hrdinka, potom žije usazeným životem, dokud nemá jet na léčebný pobyt do lázní, kde potká jednoho muže... Francouzské filmy mi mnohdy připadají příjemnější a uvěřitelnější na sledování než některé americké filmy, jelikož Američani to mají mnohdy tendenci přehánět a zveličovat. Z traileru mě film opravdu zaujal, příběh se zdá být zajímavým a asi i dost emocionálním.
Obnovenou premiéru má taky zfilmovaná Kytice, kterou já mám opravdu ráda. U nás to v prosinci v kině nedávají, ale tyto artové filmy tu dávají většinou až za měsíc, tak snad v lednu, jelikož tento film bych v kině ráda viděla. A moje oblíbená skladba k Vodníkovi.
Kdo máte rádi Adele, tak asi oceníte záznam z jejího vystoupení v Royal Albert Hall. Tohle bylo ještě k její desce 21.
Dalším francouzským filmem je Zničeni láskou. Tenhle film by měl být založený na skutečných událostech, což vždy přidá filmu na jeho atmosféře. Může vzniknou vztah mezi ředitelem věznice a dívkou čekající na verdikt? Další film, který mě dost zaujal.
Do kin jdou v prosinci také dva horory, ale mě zaujal pouze jeden a to V Pasti. No, na čsfd je u filmu napsáno pouze thriller, ale stačí se podívat na trailer a uznáte sami, že to má k hororu hodně blízko. Opět neočekávám nic velkolepého, ale vypadá to dobře. Navíc tam hraje Charlie Heaton.
Jako poslední tu zmíním Assassin's Creed, což je asi jediná herní adaptace, která mě v kinech zaujala. Hru jsem nehrála, i když to mám v plánu, ale trailer mě docela zaujal. No a jako bonus, hraje tam Michael Fassbender.

DALŠÍ FILMY:
- L'avenir / Alles was kommt / Začít znovu (Drama)
- Bad Santa 2 / Santa je pořád úchyl (Komedie)
- Un Tango Más / Ein Letzer Tango / Naše poslední tango (Dokumentární)
- Mal de pierres / Kameny bolesti (Drama, Romantický)
- La Tortue Rouge / レッドタートル ある島の物語 / Červená želva (Animovaný, Fantasy)
- Anděl Páně 2 (Pohádka, Komedie, Rodinný, Fantasy)
- Kytice / Wild Flowers (Drama, Horor, Mysteriózní)
- Underworld: Blood Wars / Underworld: Krvavé války (Akční, Horor)
- Au nom de ma fille / Im Namen meiner Tochter - Der Fall Kalinka / Spravedlnost pro mou dceru (Drama)
- Office Christmas Party / Pařba o Vánocích (Komedie)
- Miluj mě, jestli to dokážeš (Dokumentární)
- Marguerite et Julien / Marguerite a Julien (Drama, Historický, Romantický)
- Adele Live at the Royal Albert Hall / Adele: Živě z Royal Albert Hall (Hudební, Dokumentární)
- Fai Bei Sogni / Sladké sny (Drama)
- Rogue One: A Star Wars Story / Rogue One: Star Wars Story (Akční, Dobrodružný. Fantasy)
- Incarnate / Inkarnace (Thriller, Horor)
- Sing / Zpívej (Animovaný, Muzikál, Komedie)
- Un petit boulot / Špinavej kšeft (Komedie)
- Manžel na hodinu (Komedie)
- Collateral Beauty / Collateral Beauty: Druhá šance (Drama)
- Masaryk (Historický, Drama)
- Lemmy / Lemmy Forever (Dokumentární, Životopisný, Hudební)
- Éperdument / Zničeni láskou (Drama)
- Oppression / Shut In / V pasti (Drama, Thriller)
- Passengers / Pasažéři (Sci-fi, Dobrodružný)
- Assassin's Creed (Akční, Dobrodružný, Sci-fi)

Chystáte se na nějaký film do kina? Popřípadě, zaujal vás některý ze zmiňovaných filmů?

Mohlo by tě zaujmout:

12 komentářů

  1. Asi jediný film, který mě zaujal, je Assassin's Creed, jinak výběr nic moc :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím uznat, že tento měsíc je to slabší, ale pořád se dá něco vybrat :) Naopak jsou měsíce, kdy bych nejradši šla do kina na všechno

      Vymazat
  2. Passengers nevypadá vůbec špatně, prostě Jennifer ♥, na druhou stranu to není asi nic, na co bych musela nutně do kina, takže si počkám...:)
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nějak moc Jennifer nemusím, to spíš Chrise Pratta, ale hlavně samotný film mě zaujal, taky si počkám :)

      Vymazat
  3. Skvelý výber. Na mnoho z týchto filmov sa chystám, tak verím, že nesklamú :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ať se líbí, na některé filmy jsem taky zvědavá :)

      Vymazat
  4. Já teď kino a filmy vůbec nestíhám a zrovna jich je tolik dobrých. Ještě jsem nebyla ani na filmech za listopad, to musím dohnat (Pohádky pro Emu, Fantastická zvířata...).

    Ale! :D Na Anděla Páně jdu zítra a těším se. Snad to bude aspoň stejně tak dobré jako jednička. Na Collateral Beauty půjdu hned na premiéru. Už ten trailer mě dostal. Plus skvělé herecké obsazení. Já mám naopak očekávání dost velká. A tak nějak věřím, že mě to nezklame (a že budu brečet :P). Pak bych docela zašla i na Kytici, ale nevím, jestli to tu někde budou hrát, uvidím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zrovna zjistila, jak rychle prosinec utíká a já nic nestíhám, takže pro mě tenhle měsíc asi žádné kino :/ Fantastická zvířata bych taky chtěla ještě zhlédnout. Anděl Páně je prý super, od toho mám vysoká očekávání. A hlavně doufám, že u nás budou teda dávat tu Kytici.

      Vymazat
  5. Skvelé tipy na filmy! :) Škoda, že december je pre mňa tak uponáhľaný mesiac, že to do kina ani nestihnem!
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aby ti to nebylo líto, můžu tě ujistit, že já vůbec nestíhám a na kino si čas nenajdu :/ ten prosine utíká nějak moc rychle

      Vymazat
  6. Já jsem v prosinci zvědavá hlavně na nové SW, i když se toho upřímně řečeno spíše obávám. Passengers vypadá docela zajímavě, ale do kina bych na to asi nešla.

    Lory Humble × TICHÝ ODPOR

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rogue One, to mě nijak extra nezaujalo, ale měla bych se na to podívat. U Passengers se obávám toho, že to sice mohl být skvělý film, ale Američani z toho udělali film pro mainstreamového dívaka - ale uvidíme, ještě jsem to neviděla, tak třeba to nebude tak špatné.

      Vymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky