Filmy viděné na cestách (vč. jednoho z těch nejhorších hororů/filmů vůbec)

Nerada bych přestala psát o filmech, poslední dobou jsem akorát na ně neměla tolik času, a tak se mi více filmů nastřádalo až teď. Shodou ...

Nerada bych přestala psát o filmech, poslední dobou jsem akorát na ně neměla tolik času, a tak se mi více filmů nastřádalo až teď. Shodou okolností jsem všechny tyto filmy viděla na cestách, ať už to bylo v autobusech nebo v hostelu. 

The Grand Budapest Hotel
Filmy Wes Andersona mě zaujaly na první pohled a znovu mi je připomněla stránka Nowness, kterou mimo jiné doporučuji sledovat pro zajímavou tvorbu nejenom dobře známých tvůrců. Wes Anderson v tomto případě čerpal z knižní předlohy od Stefana Zweiga. Film se zabývá příběhem hoteliéra pana Gustava, jenž je ve své branži velmi známým a uznávaným, lidé ho mají rádi a on je. Jeho život se však zvrtne poté, co mu jedna taková zákaznice odkáže vzácný kousek umění, díky tomu se stane nepřítelem lidí, kteří měli na tento obraz také zálusk. V jeho nesnázích mu pomáhá věrný pikolík Zero, jenž by se poté měl stát jeho nástupcem. Film je zážitkem, jak díky jeho vizuální stránce, tak také díky skvělým vypravěčským schopnostem. Příběh vás unáší svou napínavou atmosférou a ani na chvilku nebudete chtít od tohoto filmu odtrhnout oči. Jsem si jistá tím, že tento snímek nebude pro každého, ale pokud máte rádi absurdní a osobitý humor, tak vřele doporučuji. Nevím proč, ale tento film měl schopnost se mi dostat k srdci.

American Psycho
Patrick Bateman se na první pohled může zdát dokonalým člověkem, ale v tomto případě první zdání klame - i přesto že je úspěšným finančníkem, má nádhernou přítelkyni a žije luxusní život, jeho zvrácená mysl ho nutí k zvráceným činům. Filmová klasika American Psycho se dostala k mým diváckým očím až teď a opět se jedná v jistém smyslu o absurdní film - máme příležitost nahlédnout do podivné mysli podivného člověka. Hlavní roli ztvárnil Christian Bale a to podle mě naprosto bravurně, ale v snímku se objeví také Jared Leto, který byl pro mě naprostým překvapením - poslední dobou na něj narážím v každém druhém filmu, ale přesto ho mám jako herce ráda a nezklamal ani zde. Pravděpodobně se na tento film nebudu muset podívat podruhé, ale za zhlédnutí rozhodně stál a proto ho dopučuji i čtenářům mého blogu.

Fantastic Beasts and Where to Find Them
Konečně jsem se dostala i k novince ze světa Harry Pottera, i když jsem se na tento film dívala za nepříznivých podmínek - tedy v autobuse Student Agency, kde, jak mnozí víte, kvalita obrazu není ta nejlepší, stejně jako atmosféra pro sledování filmů není tou nejideálnější. Přesto jsem si sledování tohoto filmu velmi užila, i když se nezařadil mezi mé nejoblíbenější. Například velké množství digitální, velmi okatých, efektů jsem nemohla překousnout. Film bych zařadila mezi ty dobré, ale stále spíše průměrné. Ale tvorové byli kouzelní.

Deepwater Horizon
Film ukazující katastrofu na vrtné plošině Deepwater Horizon, která se stala roku 2010. Jako skoro každý podobný film zachycující nějakou ohromnou nehodu, i zde najdeme "vedlejší" příběh muže a jeho rodiny, a jak je tato katastrofa zasáhla, ale naštěstí je to zde podané skvělou formou a nehraje to až příliš na city. Jinak mám podobné filmy ráda, jelikož vám mají šanci přiblížit skutečné události a nebezpečí, které se v dnešním světě mohou stát. A také tento film rozhodně hodnotím kladně.

Dope
Komedie o tom, jak se student střední školy protlouká životem a přitom se snaží dostat na Harvard. Nerd, který není příliš populární, s kámoši hraje v punkové kapele a miluje hip hop z devadesátek. Jeho život se tak trochu převrátí vzhůru nohama poté, co je mu podstrčen matroš na jedné párty a on se ho teď musí zbavit, což zahrnuje jednání s lidma, kteří si s ostatníma neberou žádné servítky. Komedie nabouchaná skvělou hudbou, dope humorem a jednu z rolí si zde střihnul i Asap Rocky. Rozhodně doporučuju pro sledování s kámošema na gauči. Pohoda film. A závěrečnou scénu hodnotím jako velmi podařenou.

a teď bonus, dovolte mi představit jeden z nejhorších filmů vůbec
I Am the Pretty Thing That Lives in the House
Originální filmy a seriály od Netlixu jsou většinou velmi dobré, ale tohle je výjimka - tento film se rozhodně zařadit mezi jedny z těch nejhorších, které jsem viděla, a lituju, že jsem strávila hodinu a půl mého života sledováním tohoto filmu. Horor nemusí být plný jump scares, ale ani kdyby tomuto snímku bylo odepřeno pojmenování horor, to by mu vůbec nepomohlo. Zápletka nebyla žádná, napínavost žádná, rozluštění ničeho se nekonalo, film se neskutečně táhnul, nic se nedělo a táhlé a nudné scény pokračovaly jedna za druhou. Ze začátku jsme já i kamarádi, s kterýma jsem se na tenhle film dívala, dala snímku šanci a brala ho vážně, ale po nějaké době se sledování filmu změnilo v nekonečné popisování a dělání si srandy ze všeho, co se na televizi objevilo - tenhle film opravdu nejde brát vážně, na druhou stranu to bylo tak špatné, že jsme se všichni nad samotným sledováním opravdu rozčílili a to byla docela velká sranda. Ale ne, ani pokud si rádi děláte srandu z filmů a milujete komentování filmu, tenhle za váš čas nestojí.

Pokud jste některý ze zmíněných filmů viděli, určitě se nezapomeňte o svůj názor podělit v komentářích. 

Mohlo by tě zaujmout:

6 komentářů

  1. Zajímavostí je, že Andersonovi byl předlohou pro Grand Budapest Hotel karlovarský Grandhotel Pupp :-)

    OdpovědětVymazat
  2. American Psycho vypadá hodně dobře a s hodnocením Fantastických zvířat naprosto souhlasím. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na Deephorizon... se taky chystám :-) Hotel... je takový zvláštní a netypický, ale mě se moc líbil. A pak jsem viděla jen Fantastická zvířata a to mě vůbec nenadchlo. Jsem fanda HP, ale v anglickém stylu, ne americkém :-(

    OdpovědětVymazat
  4. Grandhotel Budapešť byl opravdu skvěl film! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ten posledný film ma tiež veľmi sklamal. Ja som typ človeka, ktorý dopozerá každý film,kt. začnem pozerať ale tu som mala vážne nutkanie vypnúť ho. Ja s manželom pozeráme skoro každý večer nejaký horor a tak niektoré beriem s rezervou ale tento bol vážne veľké sklamanie a strata času.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My jsme u tohoto filmu s kamarády chytali strašné nervy, je pravda, že jsme to taky chtěli vypnout, ale furt jsme doufali, že se tam něco stane - no, nestalo.. :D

      Vymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky