Brno a myšlenky

vše proběhlo jako sen. když se zpětně podívám, přijde mi to jako vteřina. jako sen. jako krátký sen, který bych si přála, aby trval déle....

vše proběhlo jako sen. když se zpětně podívám, přijde mi to jako vteřina. jako sen. jako krátký sen, který bych si přála, aby trval déle. mnohem déle.


předáváme si štafetu v nekonečném závodě, kde na vítězi nezáleží? kdo je na řadě?

chybí mi volnost - nemuset myslet na školu, na budoucnost, nežít ve stereotypu


lhaní ze slušnosti? a komu tu slušnost prokazuješ?


utopen ve svých myšlenkách? máš čas naslouchat myšlenkám i někoho jiného?


vysoko nad zemí na nebezpečně rychlém tobogánu. nebo klouzačce? vítr ve vlasech, chybí málo a sama se proměním taky ve vítr


všechno si to jen vytvářím a ještě to umocňuji, vím to

cítím prázdnotu a je mi jedno, co bude

nemyslet, necítit


které chování je korektní a které ne?


tvořeni tisíci stránkami. četl jsi svoji knihu? dal jsi ji někomu přečíst?

obklopeni bublinou. z vlastního rozhodnutí.


nekonečný proces. přerod. měníme se. ty se měníš. kdysi nejlepší přátelé, teď nic.


nepotřebuji, aby se na mě dívaly skrz prsty vlastní kamarádky


mají všichni temno ve svém nitru?


oči mi kmitají stejně jako myšlenky

jdu deštěm a všichni okolo mě utíkají


Život nemá smysl. Záleží na jednotlivých okamžicích. Jde o to vychutnat si jednotlivé okamžiky. Není žádný cíl, proto se není za ničím hnát, není za čím. Jenom tady a teď. Ale mimo tyto okamžiky je jen nenaplňující prázdnota, která nic neznamená. A jakmile jednou poznáš, co ti v životě scházelo, už se bez toho neobejdeš. Bude ti to chybět. Ať už chceš nebo ne.

Mohlo by tě zaujmout:

2 komentářů

  1. Podle první fotky a nadpisu jsem čekala, že bude nějaké povídání o tvém výletě do Brna. Škoda. Ale když vidím tu úvodní fotku Brno hlavní nádraží, tak si vždycky vzpomenu na ten smrad alkoholu, moči a cigaretového kouře...

    Inka Lifestyle Blog -> fotografie, líčení, DIY a samozřejmě zabava :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, hlavní nádraží v Brně není žádná sláva, proto jsem se na něj dívala jen z dálky :D Já jsem schválně v nadpisu použila slovo myšlenky, abych právě lidi případně nezmátla, ale ono to asi líp vymyslet nešlo. Tohle byl stejně jen takový nakupovací výlet do Brna a o nějakých zajímavých místech možná někdy příště :)

      Vymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky