WHOLE PACK magazine

Vítejte zpět. V článku pauza. ( zde ) jsem vás informovala, že asi na půl roku tento blog opustím. Ani ne půl roku už uplynulo a mezitím se...

Vítejte zpět. V článku pauza. (zde) jsem vás informovala, že asi na půl roku tento blog opustím. Ani ne půl roku už uplynulo a mezitím se v mé hlavě zrodil nápad na magazín. Přemýšlela jsem, jakým směrem dál posunout blog fantasy-maniak a zalíbila se mi myšlenka vlastního magazínu. První, co jsem musela vymyslet, byl nový název, jelikož název fantasy-maniak se pro magazín o hudbě, knihách a filmech moc nehodí, nakonec mě napadl název whole pack, u něhož jsem zase přemýšlela, jestli ho nezměnit z důvodu jiného jazyka - přece jen tohle bude blog/magazín psaný v češtině a anglický název by se k němu nemusel hodit. Přesto jsem to riskla a dnes vám představuji projekt WHOLE PACK magazine.

Doufám, že ti z vás, kteří můj blog četli již dříve, na něj nezanevřou a naopak, že noví čtenáři se sem budou rádi vracet. Těšit se můžete na recenze, informace o novinkách, pozvánky na akce a spoustu dalšího.


Mohlo by tě zaujmout:

0 komentářů

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky