Pár dní v milované Praze

Psáno zhruba o měsíc později. Začátkem září jsem se ocitla na pár dní v Praze - jeden z důvodů byl ten, že mi odtamtud jel autobus do An...


Psáno zhruba o měsíc později. Začátkem září jsem se ocitla na pár dní v Praze - jeden z důvodů byl ten, že mi odtamtud jel autobus do Anglie a za další v Praze žije můj taťka, nevlastní sourozenci, zkrátka tato část rodiny. A Praha se řadí mezi má oblíbená města. Vlastně by bylo docela fajn tam alespoň nějaký ten měsíc žít.

A co vlastně dělám, když jsem v Praze? Už před nějakou tou dobou mě přešlo uvažování ve stylu - musím do toho obchoďáků a toho obchoďáku, zkrátka nakupování není mojí hlavní zálibou v Praze, nebo kdekoliv jinde, protože jen tak nerozhazuju peníze. Ale co miluju je obcházení pražských kaváren, hospod a vůbec všelijakých podniků. Ať už navštívím jakékoliv město, mým největším problémem je vždy to, že nemám dostatek času nebo peněz na to obejít všechny ty kavárny, co jsem si našla a o kterých jsem slyšela, plus ty, na které jsem sama náhodou narazila.

Takže pár dní jsem přespala u taťky a pár dní u nevlastního bráchy - herce, který mi mimo jiné také zajistil lístek na představení Spalovač mrtvol do Stavovského divadla, kde i on hrál. Jedná se o moderní pojetí tohoto známého příběhu a i když k němu mám určité výhrady, líbilo se mi, že byl děj a příběh opět pojat trochu jiným způsobem, a tak tu nemáme deset stejných variací toho stejného příběhu. Líbilo se mi zapojení umělých figurín a rozdělení scény do menších "podscén" ve vitrínách. Ale byly tam také scény, které mi přišly až moc vyhrocené. Takže mám za sebou knížku, film i hru a musím říct, že zatím preferuji tu knížku.

Ještě musím zmínit ateliéry Barrandov - kdysi na světové špičce, tak snad se tam opět dostaneme.

A jednou takovou kavárnou, kterou jsem chtěla navštívit byla Kavárna, co hledá jméno - která byla poblíž místa, kde jsem spala pár nocí, jenže ta byla vždy narvaná, když jsem si tam chtěla jít sednout, takže třeba někdy příště. To jsou takovéty hipster kavárny, které nejsou až tak hipster, jelikož o nich každý ví a taky jsou dost drahý. Takže asi tak. Musím se prokopat k většímu undergroundu.

Tohle je ale opět článek, v kterém s vámi chci především sdílet moje fotografie. Momentálně nevím, jak moc se chci focení věnovat, a jak s fotkami naložím, ale myslím si, že zrovna psaní, blog a fotografie patří k sobě, a tak zde chci tuto moji tvorbu sdílet i zde. Ale budu ráda, když mě budete sledovat i na mém instagramu, na kterém chci teď trochu zapracovat.





































Mohlo by tě zaujmout:

5 komentářů

  1. No jo, Praha je úžasná :) bydlím kousek od ní a stejně pořád poznávám nová hezká místa, která nabízí. Většinu míst z fotek znám :)

    Lenn

    OdpovědětVymazat
  2. Velká krásy ty fotky. Taky jsem si ted chvíli užívala Prahy. :) A ty lístky, to se někdo má! :)
    Ejnets na cestě | instagram: EJNETS

    OdpovědětVymazat
  3. Nejdůležitější pravidlo je foťák vždy s sebou, protože hezké fotky mohou vzniknout kdykoliv a kdekoliv :)
    Nádhera!

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju Prahu ♥ Moc krásné fotky, líbí se mi, že je na nich pohled, který se od toho mého velice liší.. každý zkrátka koukáme na jiné věci a jinak. To je bezva :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky